Sytuacje kryzysowe i praca z trudnym klientem. Profesjonalna obsługa klienta w restauracjach, hotelach i innych obiektach mieszkalno-gastronomicznych.
- Szkolenie przygotowuje uczestników do profesjonalnej obsługi klienta w obiektach hotelarskich i gastronomicznych dzięki metodom skutecznej komunikacji z klientem i techniką radzenia sobie z trudnościami w sytuacjach kryzysowych. Uczestnik szkolenia stosuje profesjonalne metody obsługi klienta w obiektach hotelarskich i w gastronomii. Skutecznie komunikuje się z klientem i zajmuje właściwą postawę w sytuacji kryzysowej. Umiejętnie buduje dobre relacje z klientem i profesjonalnie reprezentuje firmę. Zapewnienia wymagane zasady i standardy w restauracji i hotelu. Analizuje przypadki trudnych klientów i sytuacji, stosuje „dobre praktyki” w obsłudze klienta, asertywnie ich obsługuje, dostosowuje swoje zachowanie oraz stosowany język do typu klienta i sytuacji. Dostrzega swoją rolę w kształtowaniu wizerunku firmy, inspiruje do stosowania w pracy zachowań asertywnych. Potrafi podjąć właściwe działania w swoim najbliższym otoczeniu oraz potrafi rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu.
3200 zł
cena szkolenia
Szkolenie odbędzie się za:
Dni
Godzin
Minut
Sekund
MOŻLIWOŚĆ DOFINANSOWANIA
Grupa docelowa
Właściciele, menadżerowie, pracownicy obiektów hotelowych i gastronomicznych.
Adres realizacji usługi
woj. warmińsko-mazurskie
Cele edukacyjnE
Szkolenie przygotowuje uczestników do profesjonalnej obsługi klienta w obiektach hotelarskich i gastronomicznych dzięki metodom skutecznej komunikacji z klientem i technikom radzenia sobie z trudnościami w sytuacjach kryzysowych..
Kontakt
email: [email protected]
tel: (+48) 509 652 643
Dodatkowe informacje
Znajdziesz tu więcej informacji na temat tego szkolenia
Informacje o usłudze
- Sposób dofinansowania
- Wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
- Minimalna liczba uczestników
- 6
- Maksymalna liczba uczestników
- 14
- Liczba godzin usługi
- 16
- Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi
- Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) – w zakresie usług szkoleniowych
Ramowy program usługi
- Rozpoczęcie szkolenia, zapoznanie, elementy wstępne
- Trudne sytuacje w obsłudze klienta
- Sposoby komunikowania zasad bezpieczeństwa klientom:
– Nawiązywanie relacji
– Budowanie zaufania
– Sposoby przekazywania “trudnych” informacji
– Rola empatii
– Metody zażegnania konfliktu - Sytuacje kryzysowe
- Zachowanie asertywne
- Przekazy niewerbalne
- Blokady komunikacji
- Zasady skutecznego rozwiązywania problemu bez utraty relacji z klientem
- Ćwiczenia praktyczne z podziałem na role
- Podsumowanie szkolenia, informacje zwrotne
Efekty uczenia się
Uczestnik szkolenia stosuje profesjonalne metody obsługi klienta w obiektach hotelarskich i w gastronomii. Skutecznie komunikuje się z klientem i zajmuje właściwą postawę w sytuacji kryzysowej. Umiejętnie buduje dobre relacje z klientem i profesjonalnie reprezentuje firmę. Zapewnienia wymagane zasady i standardy w restauracji i hotelu. Analizuje przypadki trudnych klientów i sytuacji, stosuje „dobre praktyki” w obsłudze klienta, asertywnie ich obsługuje, dostosowuje swoje zachowanie oraz stosowany język do typu klienta i sytuacji. Dostrzega swoją rolę w kształtowaniu wizerunku firmy, inspiruje do stosowania w pracy zachować asertywnych. Potrafi podjąć właściwe działania w swoim najbliższym otoczeniu oraz potrafi rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu.
Informacje o materiałach
Brak wyników
Prowadzący zajęć
- Iga Brzoznowska
- Iga Brzoznowska ukończyła prawo na Uniwersytecie w Białymstoku, a następnie kosmetologię w Wyższej Szkole Medycznej w Białymstoku, jest więc dyplomowanym kosmetologiem specjalizującym się w dziedzinie medycyny estetycznej. Stylistka rzęs i paznokci i instruktorka stylizacji rzęs pod patronatem marki lashlash oraz rzęs pod patronatem sparklelashes; stylistka i instruktorka stylizacji brwi pod patronatem firmy Matreshka; stylistka i instruktorka liftingu rzęs oraz zbiegów medycyny estetycznej pod patronatem firmy k-esthetic. . Przeprowadziła ponad 400 szkoleń na terenie całej Polski z kosmetyki i kosmetologii estetycznej i ma liczne grono kursantów, którzy prowadzą salony kosmetyczne. Regularnie uczestniczy w szkoleniach teoretycznych i praktycznych renomowanych firm kosmetycznych, dermokosmetycznych i medycznych.