Sytuacje kryzysowe i praca z trudnym klientem. Profesjonalna obsługa klienta w restauracjach, hotelach i innych obiektach mieszkalno-gastronomicznych.

Szkolenie przygotowuje uczestników do profesjonalnej obsługi klienta w obiektach hotelarskich i gastronomicznych dzięki metodom skutecznej komunikacji z klientem i techniką radzenia sobie z trudnościami w sytuacjach kryzysowych. Uczestnik szkolenia stosuje profesjonalne metody obsługi klienta w obiektach hotelarskich i w gastronomii. Skutecznie komunikuje się z klientem i zajmuje właściwą postawę w sytuacji kryzysowej. Umiejętnie buduje dobre relacje z klientem i profesjonalnie reprezentuje firmę. Zapewnienia wymagane zasady i standardy w restauracji i hotelu. Analizuje przypadki trudnych klientów i sytuacji, stosuje „dobre praktyki” w obsłudze klienta, asertywnie ich obsługuje, dostosowuje swoje zachowanie oraz stosowany język do typu klienta i sytuacji. Dostrzega swoją rolę w kształtowaniu wizerunku firmy, inspiruje do stosowania w pracy zachowań asertywnych. Potrafi podjąć właściwe działania w swoim najbliższym otoczeniu oraz potrafi rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu.

3200 zł

cena szkolenia

Szkolenie odbędzie się za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

MOŻLIWOŚĆ DOFINANSOWANIA

BUR

Grupa docelowa

Właściciele, menadżerowie, pracownicy obiektów hotelowych i gastronomicznych.

Adres realizacji usługi

woj. warmińsko-mazurskie

Cele edukacyjnE

Szkolenie przygotowuje uczestników do profesjonalnej obsługi klienta w obiektach hotelarskich i gastronomicznych dzięki metodom skutecznej komunikacji z klientem i technikom radzenia sobie z trudnościami w sytuacjach kryzysowych..

Kontakt

email: [email protected]
tel: (+48) 509 652 643

Dodatkowe informacje

Znajdziesz tu więcej informacji na temat tego szkolenia

Informacje o usłudze
Sposób dofinansowania
Wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Minimalna liczba uczestników
6
Maksymalna liczba uczestników
14
Liczba godzin usługi
16
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) – w zakresie usług szkoleniowych
Ramowy program usługi
  • Rozpoczęcie szkolenia, zapoznanie, elementy wstępne
  • Trudne sytuacje w obsłudze klienta
  • Sposoby komunikowania zasad bezpieczeństwa klientom:
    – Nawiązywanie relacji
    – Budowanie zaufania
    – Sposoby przekazywania “trudnych” informacji
    – Rola empatii
    – Metody zażegnania konfliktu
  • Sytuacje kryzysowe
  • Zachowanie asertywne
  • Przekazy niewerbalne
  • Blokady komunikacji
  • Zasady skutecznego rozwiązywania problemu bez utraty relacji z klientem
  • Ćwiczenia praktyczne z podziałem na role
  • Podsumowanie szkolenia, informacje zwrotne
Efekty uczenia się
Uczestnik szkolenia stosuje profesjonalne metody obsługi klienta w obiektach hotelarskich i w gastronomii. Skutecznie komunikuje się z klientem i zajmuje właściwą postawę w sytuacji kryzysowej. Umiejętnie buduje dobre relacje z klientem i profesjonalnie reprezentuje firmę. Zapewnienia wymagane zasady i standardy w restauracji i hotelu. Analizuje przypadki trudnych klientów i sytuacji, stosuje „dobre praktyki” w obsłudze klienta, asertywnie ich obsługuje, dostosowuje swoje zachowanie oraz stosowany język do typu klienta i sytuacji. Dostrzega swoją rolę w kształtowaniu wizerunku firmy, inspiruje do stosowania w pracy zachować asertywnych. Potrafi podjąć właściwe działania w swoim najbliższym otoczeniu oraz potrafi rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu.
Informacje o materiałach

Brak wyników

Prowadzący zajęć
Iga Brzoznowska
Iga Brzoznowska ukończyła prawo na Uniwersytecie w Białymstoku, a następnie kosmetologię w Wyższej Szkole Medycznej w Białymstoku, jest więc dyplomowanym kosmetologiem specjalizującym się w dziedzinie medycyny estetycznej. Stylistka rzęs i paznokci i instruktorka stylizacji rzęs pod patronatem marki lashlash oraz rzęs pod patronatem sparklelashes; stylistka i instruktorka stylizacji brwi pod patronatem firmy Matreshka; stylistka i instruktorka liftingu rzęs oraz zbiegów medycyny estetycznej pod patronatem firmy k-esthetic. . Przeprowadziła ponad 400 szkoleń na terenie całej Polski z kosmetyki i kosmetologii estetycznej i ma liczne grono kursantów, którzy prowadzą salony kosmetyczne. Regularnie uczestniczy w szkoleniach teoretycznych i praktycznych renomowanych firm kosmetycznych, dermokosmetycznych i medycznych.

Zapisz się na szkolenie