Google Ads i inne narzędzia marketingu internetowego - szkolenie
- Do czego przygotowuje szkolenie?
Kurs przygotowuje uczestnika do samodzielnego prowadzenia marketingu internetowego z pomocą platformy Google Ads i innych narzędzi marketingowych oraz do optymalnego wykorzystania budżetu reklamowego.
- Uczestnik szkolenia:
Uczestnik szkolenia zyskał wiedzę dotyczączącą systemu reklamowego Google ADS oraz Google Display Network oraz reklamy na Youtube. Samodzielnie tworzy kampanie reklamowe i odczytuje dane z raportów kampanii. Planuje strategie komunikacji dla własnej marki i efektywnie realizuje działania marketingowe oraz PR. Tworzy plan pomiarów na potrzeby swojej witryny i prowadzi analizę źrodeł ruchu przychodzącego. Analizuje zachowanie użytkowników w witrynie i na ich podstawie wprowadza właściwe korekty. Planuje w sposób optymalny wykorzystanie budżetu reklamowego firmy, Poszukuje sposobów dalszego doskonalenia swoich umiejętności w obszarze systemów reklamowych i profesjonalnie rozwiązuje dylematy w pracy zawodowej.
MOŻLIWOŚĆ DOFINANSOWANIA
Grupa docelowa
Właściciele i pracownicy firm prowadzących sprzedaż internetową i wysyłkową oraz osoby zajmujące się działaniami promocyjnymi w Internecie.i
Adres realizacji usługi
Online lub stacjonarnie
Cele edukacyjne
Kurs przygotowuje uczestnika do samodzielnego prowadzenia marketingu internetowego z pomocą platformy Google Ads i innych narzędzi marketingowych oraz do optymalnego wykorzystania budżetu reklamowego.
Kontakt
Agnieszka Łankowska - Pipiro
email: [email protected]
tel: (+48) 797 747 077
Dodatkowe informacje
Znajdziesz tu więcej informacji na temat tego szkolenia
- Sposób dofinansowania
- Wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
- Minimalna liczba uczestników
- 2
- Maksymalna liczba uczestników
- 12
- Liczba godzin usługi
- 16
- Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi
- Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) – w zakresie usług szkoleniowych
1. System reklamowy Google Ads
- Czym jest Google Ads
- Sposób działania
- Opcje i ustawienia
2. Funkcjonalność i rodzaje kampanii Google Ads
- SEM, czyli marketing w wyszukiwarkach
- Rodzaje kampanii Google Ads
- Kampanie w wyszukiwarce: linki sponsorowane i reklamy produktowe
- Kampanie w sieci reklamowej: kierowanie kontekstowe, remarketingowe, docelowe strony, audience marketing
- Krótka Historia SEM i Google Ads
- Inne systemy reklamowe w wyszukiwarkach
3. Budowa kampanii Google Ads
- Najważniejsze elementy kampanii Ads –
słowa kluczowe i teksty reklamowe - Optymalna struktura kampanii w wyszukiwarce
4. Licytacja i ranking reklam w Google
- Model sprzedaży oraz ranking reklam
- Jak licytować stawki?
- Najczęstsze błędy popełniane w prowadzeniu kampanii PPC
- Najczęściej zadawanie pytania
- Diagnostyka reklam – dlaczego reklama nie wyświetla się?
5. Słowa kluczowe w kampanii
- Budowa listy słów kluczowych – ćwiczenia z narzędziem Keyword Planner
- Jak definiować słowa kluczowe i rodzaje dopasowań
- Słowa ogólne vs Long Tail
6. Planowanie i kontrolowanie budżetu kampanii
- Estymacje liczby kliknięć i budżetu w planerze słów kluczowych
- Zaawansowane metody estymacji ceny i liczby kliknięć
- Trendy w wyszukiwaniu słów kluczowych
7. Wynik jakości kampanii
- Jak Google ocenia Twoją kampanię? Omówienie wyniku jakości.
- Jak zapewnić dobry wynik jakości i kupować taniej kampanię?
8. Raportowanie i optymalizacji konwersji
- Monitorowanie konwersji w Google Ads, czyli pomiar efektywności kampanii.
- Analiza kampanii Google Ads w systemie Google Analytics
- Najważniejsze zasady optymalizacji konwersji
9. Raportowanie kampanii Google Ads
- Jakie miary powinniśmy raportować i analizować?
- Etykiety w Raportowaniu
- Raportowanie słów kluczowych, typy dopasowań oraz słowa zdefiniowane vs słowa wyszukiwane
- Znaczenie analityki Internetowej w prowadzeniu kampanii Google Ads
10. Targetowanie reklam w youtube
- metoda po słowach kluczowych
- metoda po stronach konkurencji
- metoda po kanałach konkurencji
- metoda po tym co wyszukują ludzie w wyszukiwarcę Nauka budowania skutecznych miniatur i grafik reklamowych Zrozumienie czym są taki, opisy i jak konstruować tytuły filmów, nagłówków Charakterystyka rodzajów reklam wideo
11. Reklama Google Display Network
- skrypt szkoleniowy,
- materiały szkoleniowe,
- Brak informacji