Google Analytics - szkolenie

Do czego przygotowuje szkolenie?
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego obsługiwania Google Analytics – do analizowania danych związanych z prowadzeniem witryny internetowej, głównie do zbierania poprawnych danych i ich analizy, jak również wprowadzania z nich wniosków do decyzji, które przełożą się na korzyści biznesowe.
Uczestnik szkolenia:

Samodzielnie zbiera i raportuje dane przez Google Analytics oraz określa mierniki sukcesu dla swojej witryny internetowej. Analizuje i segmentuje użytkowników strony oraz tworzy persony. Śledzi kanały źródła pozyskiwania ruchu na swoją witrynę. 

2800 zł

cena szkolenia

Szkolenie odbędzie się za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

MOŻLIWOŚĆ DOFINANSOWANIA

BUR

Grupa docelowa

Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla właścicieli biznesów, pracowników działu marketingu jak i osób, które chcą się nauczyć nowego zawodu. Umiejętność samodzielnej konfiguracji narzędzia pozwala uniezależnić się od działu IT, czy innych specjalistów.

Adres realizacji usługi

ul. Połowa 45
18-400 Łomża
woj. podlaskie

Cele edukacyjne

Szkolenie przygotowuje do samodzielnego wykonywania zabiegu stylizacji brwi: henny pudrowej, architektury i geometrii, wykonywania poprawnej analizy twarzy i budowy brwi w celu właściwego dopasowania rodzaju stylizacji, koloru i jego intensywności do typu urody Klienta.

Kontakt

Dorota Racis
email: [email protected]
tel: (+48) 604 249 565

Dodatkowe informacje

Znajdziesz tu więcej informacji na temat tego szkolenia

Informacje o usłudze
Sposób dofinansowania
Wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Minimalna liczba uczestników
2
Maksymalna liczba uczestników
12
Liczba godzin usługi
10
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) – w zakresie usług szkoleniowych
Ramowy program usługi

1.Wyjaśnienie pojęć i właściwa interpretacja danych w Google Analytics

W tej części dowiemy się w jaki sposób narzędzie zbiera dane, jak je raportuje, czym różnią się od siebie poszczególne metryki i czy da się je jednoznacznie zinterpretować.

2. Określenie mierników sukcesu dla Twojej strony internetowej

Na podstawie wcześniej omawianych pojęć, dobierzemy sobie takie, które są najważniejsze dla sukcesu Twojej witryny. Bez określenia mierników sukcesu, nigdy nie dowiesz się, czy Twoje działania przynoszą pożądany efekt, czy nie.

3. Poprawna instalacja i konfiguracja Google Analytics

Samo założenie konta i zainstalowanie kodu Google Analytics na stronie nie wystarczy. Ba, będzie wręcz oznaczało, że będziesz zbierać nieprawdziwe dane. To narzędzie wymaga odpowiedniej instalacji i konfiguracji – pokażę Ci co i jak zrobić.

4. Konfiguracja śledzenia celów i transakcji e-commerce

Aby wiedzieć, czy działania marketingowe osiągają sukces, należy wyznaczyć cele – to może być kwota sprzedaży lub liczba pozyskanów leadów. Aby GA mogło mierzyć te działania, musimy je skonfigurować w panelu. Nauczymy się jak to robić.

5. Segmentacja użytkowników na podstawie danych i tworzenie person

Przeanalizujemy odbiorców pod kątem danych demograficznych, zainteresowań, lokalizacji, urządzeń i innych wymiarów. Na tej podstawie stworzymy persony, które mogą posłużyć nam za idealnych klientów.

6.Analiza pozyskiwanego ruchu i modyfikacja konfiguracji

Sprawdzimy skąd przychodzą na naszą stronę użytkownicy z naciskiem na potencjalnych klientów lub klientów.Zmodyfikujemy konfigurację konta tak, aby prawidłowo przypisywało źródło pozyskiwanego ruchu.

7. Analiza zachowań użytkowników na stronie

Przyjrzymy się zachowaniom użytkowników na poszczególnych podstronach – stronach wejścia i wyjścia. Poszukamy pewnych trendów i zależności oraz pomówimy o tym, co zrobić, żeby usprawnić nasze podstrony pod kątem zwiększania współczynnika konwersji.

8. Podsumowanie i lista wdrożeniowa

Efekty uczenia się
Uczestnik szkolenia samodzielnie zbiera i raportuje dane przez Google Analytics oraz określa mierniki sukcesu dla swojej witryny internetowej. Analizuje i segmentuje użytkowników strony oraz tworzy persony. Śledzi kanały źródła pozyskiwania ruchu na swoją witrynę. Samodzielnie konfiguruje tagi śledzące za pomocą Google Tag Manager i tworzy  własne, niestandardowe raporty. Poszukuje sposobów dalszego doskonalenia swoich umiejętności w obszarze systemów reklamowych i profesjonalnie rozwiązuje dylematy w pracy zawodowej.
Informacje o materiałach
  • Uczestnicy otrzymają skrypty i materiały szkoleniowe
Prowadzący zajęć
Brak informacji

Zapisz się na szkolenie