Storytelling - opowiadanie historii w sprzedaży...
- Do czego przygotowuje szkolenie?
- Szkolenie przygotowuje do tworzenia inspirujących historii jako są elementu składowego skutecznej sprzedaży i do budowania więzi i lojalności z obecnymi i potencjalnymi klientami.
- Jakie umiejętności zdobędzie uczestnik szkolenia?
Uczestnik szkolenia skutecznie i swobodnie posługuje się storytellingiem w rozmowie handlowej i stosuje go na każdym etapie sprzedaży. Przedstawia wpływ i korzyści płynące ze storytellingu w rozmowie handlowej, wykorzystuje jego psychologiczne aspekty oddziaływania na wyobraźnię klienta, dzięki czemu wpływa na emocje i rozwiewa wątpliwości klienta.
3600 zł
cena szkolenia
Szkolenie odbędzie się za:
MOŻLIWOŚĆ DOFINANSOWANIA
Grupa docelowa
Osoby, które mają bezpośredni kontakt z klientem i/lub zajmują się obsługą klienta biznesowego i indywidualnego; osoby na stanowiskach sprzedawcy, handlowca, właścicieli firm oferujących usługi lub produkty oraz osoby, które chcą pozyskać klientów do współpracy.
Adres realizacji usługi
ul. Aleja Warszawska 39
10-081 Olsztyn
woj. warmińsko-mazurskie
Cele edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do tworzenia inspirujących historii jako są elementu składowego skutecznej sprzedaży i do budowania więzi i lojalności z obecnymi i potencjalnymi klientami.
Kontakt
Dorota Racis
email: [email protected]
tel: (+48) 604 249 565
Dodatkowe informacje
Znajdziesz tu więcej informacji na temat tego szkolenia
- Sposób dofinansowania
- Wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
- Minimalna liczba uczestników
- 4
- Maksymalna liczba uczestników
- 16
- Liczba godzin usługi
- 16
- Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi
- Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) – w zakresie usług szkoleniowych
I. Rozpoczęcie szkolenia:
- przywitanie uczestników szkolenia, wzajemne poznanie się,
- przedstawienie agendy i celów szkolenia,
- ustalenie zasad współpracy oraz zebranie oczekiwań uczestników.
II. Opowiadanie historii – zarządzanie uwagą i oddziaływanie na emocje:
- psychologiczna koncepcja wpływania na zachowania klienta, o Analizie Transakcyjnej E.Berne’a w odniesieniu do procesu sprzedaży,
- myślenie, a zachowanie: o neurobiologicznych aspektach podejmowania decyzji w procesie zakupowym,
- człowiek istota społeczna – uwarunkowania społeczne sprzyjające działaniu historii i ich rola w procesie sprzedaży.
III. Storytelling sprzedażowy – budowanie wizji zakupowej:
- model, rodzaje i rola storytellingu – kiedy i komu służy storytelling w procesie sprzedaży i procesie zakupowym,
- fakty i mity – zasady budowania angażujących historii w sprzedaży,
- bohater w podróży – współtworzenie wizji zakupowej klienta w praktyce,
- dlaczego storytelling nie działa, czyli najczęstsze błędy podczas tworzenia i opowiadania historii sprzedażowych.
IV. Jeśli nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o…:
- najczęstsze obiekcje klienta, a storytelling,
- co się kryje po drugiej stronie tęczy, czyli o intencjach i interesie klienta,
- w odpowiedzi na wątpliwości klienta… budowanie pozycji doradcy biznesowego.
V. Spełnianie oczekiwań klientów, czyli budowanie fundamentu pod storytelling:
- podstawowe informacje o kliencie potrzebne do tworzenia inspirujących historii sprzedażowych – opracowanie niezbędnych pytań,
- wykorzystanie emocji w sprzedaży, czyli jak pokazać klientowi konsekwencje.
VI. W drodze po sprzedażowego Oscara…:
- tworzenie własnej unikatowej, inspirującej historii sprzedażowej.
VII. Podsumowanie:
- runda końcowa – pytania, refleksje, mój pierwszy krok,
- ankieta poszkoleniowa,
- rozdanie certyfikatów.
- Prezentacje
- karty ćwiczeń
- Brak informacji