Przygotowanie przedsiębiorstwa do stosowania RODO
- Co jest celem szkolenia?
- Celem biznesowym jest zaspakajanie aktualnych potrzeb przedsiębiorstwa oraz potencjalnych klientów, poprzez wzrost kompetencji zawodowych pracowników, oraz wyjście naprzeciw oczekiwaniom pacjentów kliniki, w wyniku czego wzrosną obroty przedsiębiorstwa. Szkolenie z zakresu przetwarzania danych osobowych wpłynie na bezpieczeństwo dokumentów medycznych w przedsiębiorstwie, a co za tym idzie zwiększy się zaufanie pacjentów do kliniki z której usług korzystają. W ciągu 2 miesięcy od ukończenia szkolenia, pracownicy prawidłowo i z należytą starannością, będą przetwarzać dokumenty medyczne oraz dane osobowe klientów.
1800 zł
cena szkolenia
Szkolenie odbędzie się za:
MOŻLIFOŚĆ DOFINANSOWANIA
Grupa docelowa
Grupę docelową stanowią właściciele i pracownicy firm zajmujących się świadczeniem usług branży medycznej dla klientów indywidualnych oraz firmowych. Szkolenie jest dostosowane do potrzeb tego rodzaju podmiotów na podstawie analizy specyfiki tej branży.
Adres realizacji usługi
ul. 3 maja 34
40-097 Knurów
woj. śląskie
Cele biznesowe
Celem biznesowym jest zaspakajanie aktualnych potrzeb przedsiębiorstwa oraz potencjalnych klientów, poprzez wzrost kompetencji zawodowych pracowników, oraz wyjście naprzeciw oczekiwaniom pacjentów kliniki, w wyniku czego wzrosną obroty przedsiębiorstwa.
Kontakt
email: [email protected]
tel: (+48) 797 747 077
tel: (+48) 509 652 643
Dodatkowe informacje
Znajdziesz tu więcej informacji na temat tego szkolenia
- Sposób dofinansowania
- Wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
- Minimalna liczba uczestników
- 1
- Maksymalna liczba uczestników
- 20
- Liczba godzin usługi
- 5
- Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi
- Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) – w zakresie usług szkoleniowych
1. Źródła prawa w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych – co stanowi podstawę dla omawianej materii?
2. Podstawowe pojęcia z zakresu ochrony danych osobowych – zbudowanie słowniczka pojęć.
3. Adresaci przepisów o ochronie danych.
4. Podmioty zaangażowane w zabezpieczanie danych osobowych – kto, co i kiedy? ABI, IOD, DPO – co kryje się w praktyce za tymi skrótami?
5. Podmioty objęte ochroną na gruncie przepisów o ochronie danych.
6. Omówienie najistotniejszych założeń nowej ustawy.
7. Przepisy wprowadzające ustawę o ochronie danych osobowych, czyli 132 zmiany w innych ustawach – przepisy uchylające, dostosowujące i przejściowe.
8. Zabezpieczenia organizacyjne, fizyczne oraz techniczne (informatyczne), ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki podmiotu.
9. Ochrona danych osobowych w odniesieniu do pracowników – rekrutacja, obowiązki w czasie trwania stosunku pracy, rozwiązanie i etap po zakończeniu.
10. Case study – jak stosować ustawę w przypadku przedsiębiorstwa działającego w branży medycznej
11. Warsztaty praktyczne uwzględniające specyfikę branży.
12. Podsumowanie i dyskusja.
13. Zagrożenia dla bezpieczeństwa danych – jakich i jak nie popełniać błędów.
14. Audyt bezpieczeństwa danych osobowych – cel, przeprowadzanie, kontrola.
15. Rejestracja zbioru danych osobowych / prowadzenie rejestru – jak przeprowadzić poprawnie? Przykładowe rejestry i zbiory dla branży medycznej
16. Nadzorowanie systemu ochrony danych osobowych.
17. Skąd wynika potrzeba wdrożenia przepisów o ochronie danych osobowych?
18. Wdrożenie systemu ochrony danych – aspekty praktyczne w branży medycznej
Szczegółowe informacje o usłudze
19. Monitorowanie i doskonalenie systemu ochrony danych osobowych.
20. Przetwarzanie danych osobowych przy uwzględnieniu specyfiki ABI-IOD.
21. Warsztaty praktyczne.
22. Odpowiedzialność z tytułu naruszenia obowiązków – z podziałem na różne reżimy odpowiedzialności.
23. Przygotowanie do kontroli / „donoszenie” na samego siebie, czyli zgłaszanie naruszeń.
24. Podsumowanie i dyskusja. W trakcie zajęć przewidziane są przerwy dla uczestników dostosowane do ich potrzeb.
- Brak informacji
Michał Kosobudzki
Prawo pracy, administracyjne, gospodarcze.
Ponad 5 letnie doświadczenie zawodowe. W trakcie kariery zawodowej realizował zajęcia w zakresie prawa administracyjnego oraz prawa pracy. Pełnił funkcję koordynatora projektów unijnych, prowadził porady prawne oraz obsługę prawną. Prowadzący jest radcą prawnym.
Wyższe – magister prawa.
Realizacja szkoleń o tematyce prawnej oraz warsztatów zajęciowych.