Google Ads i inne narzędzia marketingu internetowego - szkolenie

Do czego przygotowuje szkolenie?

Kurs przygotowuje uczestnika do samodzielnego prowadzenia marketingu internetowego z pomocą platformy Google Ads i innych narzędzi marketingowych oraz do optymalnego wykorzystania budżetu reklamowego.

Uczestnik szkolenia:

Uczestnik szkolenia zyskał wiedzę dotyczączącą systemu reklamowego Google ADS oraz Google Display Network oraz reklamy na Youtube. Samodzielnie tworzy kampanie reklamowe i odczytuje dane z raportów kampanii. Planuje strategie komunikacji dla własnej marki  i efektywnie realizuje działania marketingowe oraz PR. Tworzy plan pomiarów na potrzeby swojej witryny i prowadzi analizę źrodeł ruchu przychodzącego. Analizuje zachowanie użytkowników w witrynie i na ich podstawie wprowadza właściwe korekty. Planuje w sposób optymalny wykorzystanie budżetu reklamowego firmy, Poszukuje sposobów dalszego doskonalenia swoich umiejętności w obszarze systemów reklamowych i profesjonalnie rozwiązuje dylematy w pracy zawodowej.

MOŻLIWOŚĆ DOFINANSOWANIA

BUR

Grupa docelowa

Właściciele i pracownicy firm prowadzących sprzedaż internetową i wysyłkową oraz osoby zajmujące się działaniami promocyjnymi w Internecie.i

Adres realizacji usługi

Online lub stacjonarnie

Cele edukacyjne

Kurs przygotowuje uczestnika do samodzielnego prowadzenia marketingu internetowego z pomocą platformy Google Ads i innych narzędzi marketingowych oraz do optymalnego wykorzystania budżetu reklamowego.

Kontakt

Agnieszka Łankowska - Pipiro
email: [email protected]
tel: (+48) 797 747 077

Dodatkowe informacje

Znajdziesz tu więcej informacji na temat tego szkolenia

Informacje o usłudze
Sposób dofinansowania
Wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Minimalna liczba uczestników
2
Maksymalna liczba uczestników
12
Liczba godzin usługi
16
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) – w zakresie usług szkoleniowych
Ramowy program usługi

1. System reklamowy Google Ads

  • Czym jest Google Ads
  • Sposób działania
  • Opcje i ustawienia

2. Funkcjonalność i rodzaje kampanii Google Ads

  • SEM, czyli marketing w wyszukiwarkach
  • Rodzaje kampanii Google Ads
  • Kampanie w wyszukiwarce: linki sponsorowane i reklamy produktowe
  • Kampanie w sieci reklamowej: kierowanie kontekstowe, remarketingowe, docelowe strony, audience marketing
  • Krótka Historia SEM i Google Ads
  • Inne systemy reklamowe w wyszukiwarkach

3. Budowa kampanii Google Ads

  • Najważniejsze elementy kampanii Ads –
    słowa kluczowe i teksty reklamowe
  • Optymalna struktura kampanii w wyszukiwarce

4. Licytacja i ranking reklam w Google

  • Model sprzedaży oraz ranking reklam
  • Jak licytować stawki?
  • Najczęstsze błędy popełniane w prowadzeniu kampanii PPC
  • Najczęściej zadawanie pytania
  • Diagnostyka reklam – dlaczego reklama nie wyświetla się?

5. Słowa kluczowe w kampanii

  • Budowa listy słów kluczowych – ćwiczenia z narzędziem Keyword Planner
  • Jak definiować słowa kluczowe i rodzaje dopasowań
  • Słowa ogólne vs Long Tail

6. Planowanie i kontrolowanie budżetu kampanii

  • Estymacje liczby kliknięć i budżetu w planerze słów kluczowych
  • Zaawansowane metody estymacji ceny i liczby kliknięć
  • Trendy w wyszukiwaniu słów kluczowych

7. Wynik jakości kampanii

  • Jak Google ocenia Twoją kampanię? Omówienie wyniku jakości.
  • Jak zapewnić dobry wynik jakości i kupować taniej kampanię?

8. Raportowanie i optymalizacji konwersji

  • Monitorowanie konwersji w Google Ads, czyli pomiar efektywności kampanii.
  • Analiza kampanii Google Ads w systemie Google Analytics
  • Najważniejsze zasady optymalizacji konwersji

9. Raportowanie kampanii Google Ads

  • Jakie miary powinniśmy raportować i analizować?
  • Etykiety w Raportowaniu
  • Raportowanie słów kluczowych, typy dopasowań oraz słowa zdefiniowane vs słowa wyszukiwane
  • Znaczenie analityki Internetowej w prowadzeniu kampanii Google Ads

10. Targetowanie reklam w youtube

  • metoda po słowach kluczowych
  • metoda po stronach konkurencji
  • metoda po kanałach konkurencji
  • metoda po tym co wyszukują ludzie w wyszukiwarcę Nauka budowania skutecznych miniatur i grafik reklamowych Zrozumienie czym są taki, opisy i jak konstruować tytuły filmów, nagłówków Charakterystyka rodzajów reklam wideo

11. Reklama Google Display Network

Efekty uczenia się
Uczestnik szkolenia zyskał wiedzę dotyczączącą systemu reklamowego Google ADS oraz Google Display Network oraz reklamy na Youtube. Samodzielnie tworzy kampanie reklamowe i odczytuje dane z raportów kampanii. Planuje strategie komunikacji dla własnej marki  i efektywnie realizuje działania marketingowe oraz PR. Tworzy plan pomiarów na potrzeby swojej witryny i prowadzi analizę źrodeł ruchu przychodzącego. Analizuje zachowanie użytkowników w witrynie i na ich podstawie wprowadza właściwe korekty. Planuje w sposób optymalny wykorzystanie budżetu reklamowego firmy, Poszukuje sposobów dalszego doskonalenia swoich umiejętności w obszarze systemów reklamowych i profesjonalnie rozwiązuje dylematy w pracy zawodowej.
Informacje o materiałach

 

  • skrypt szkoleniowy,
  • materiały szkoleniowe,
Prowadzący zajęć
Brak informacji