Google Analytics - szkolenie
- Do czego przygotowuje szkolenie?
- Szkolenie przygotowuje do samodzielnego obsługiwania Google Analytics – do analizowania danych związanych z prowadzeniem witryny internetowej, głównie do zbierania poprawnych danych i ich analizy, jak również wprowadzania z nich wniosków do decyzji, które przełożą się na korzyści biznesowe.
- Uczestnik szkolenia:
Samodzielnie zbiera i raportuje dane przez Google Analytics oraz określa mierniki sukcesu dla swojej witryny internetowej. Analizuje i segmentuje użytkowników strony oraz tworzy persony. Śledzi kanały źródła pozyskiwania ruchu na swoją witrynę.
2800 zł
cena szkolenia
Szkolenie odbędzie się za:
MOŻLIWOŚĆ DOFINANSOWANIA
Grupa docelowa
Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla właścicieli biznesów, pracowników działu marketingu jak i osób, które chcą się nauczyć nowego zawodu. Umiejętność samodzielnej konfiguracji narzędzia pozwala uniezależnić się od działu IT, czy innych specjalistów.
Adres realizacji usługi
ul. Połowa 45
18-400 Łomża
woj. podlaskie
Cele edukacyjne
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego wykonywania zabiegu stylizacji brwi: henny pudrowej, architektury i geometrii, wykonywania poprawnej analizy twarzy i budowy brwi w celu właściwego dopasowania rodzaju stylizacji, koloru i jego intensywności do typu urody Klienta.
Kontakt
Dorota Racis
email: [email protected]
tel: (+48) 604 249 565
Dodatkowe informacje
Znajdziesz tu więcej informacji na temat tego szkolenia
- Sposób dofinansowania
- Wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
- Minimalna liczba uczestników
- 2
- Maksymalna liczba uczestników
- 12
- Liczba godzin usługi
- 10
- Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi
- Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) – w zakresie usług szkoleniowych
1.Wyjaśnienie pojęć i właściwa interpretacja danych w Google Analytics
W tej części dowiemy się w jaki sposób narzędzie zbiera dane, jak je raportuje, czym różnią się od siebie poszczególne metryki i czy da się je jednoznacznie zinterpretować.
2. Określenie mierników sukcesu dla Twojej strony internetowej
Na podstawie wcześniej omawianych pojęć, dobierzemy sobie takie, które są najważniejsze dla sukcesu Twojej witryny. Bez określenia mierników sukcesu, nigdy nie dowiesz się, czy Twoje działania przynoszą pożądany efekt, czy nie.
3. Poprawna instalacja i konfiguracja Google Analytics
Samo założenie konta i zainstalowanie kodu Google Analytics na stronie nie wystarczy. Ba, będzie wręcz oznaczało, że będziesz zbierać nieprawdziwe dane. To narzędzie wymaga odpowiedniej instalacji i konfiguracji – pokażę Ci co i jak zrobić.
4. Konfiguracja śledzenia celów i transakcji e-commerce
Aby wiedzieć, czy działania marketingowe osiągają sukces, należy wyznaczyć cele – to może być kwota sprzedaży lub liczba pozyskanów leadów. Aby GA mogło mierzyć te działania, musimy je skonfigurować w panelu. Nauczymy się jak to robić.
5. Segmentacja użytkowników na podstawie danych i tworzenie person
Przeanalizujemy odbiorców pod kątem danych demograficznych, zainteresowań, lokalizacji, urządzeń i innych wymiarów. Na tej podstawie stworzymy persony, które mogą posłużyć nam za idealnych klientów.
6.Analiza pozyskiwanego ruchu i modyfikacja konfiguracji
Sprawdzimy skąd przychodzą na naszą stronę użytkownicy z naciskiem na potencjalnych klientów lub klientów.Zmodyfikujemy konfigurację konta tak, aby prawidłowo przypisywało źródło pozyskiwanego ruchu.
7. Analiza zachowań użytkowników na stronie
Przyjrzymy się zachowaniom użytkowników na poszczególnych podstronach – stronach wejścia i wyjścia. Poszukamy pewnych trendów i zależności oraz pomówimy o tym, co zrobić, żeby usprawnić nasze podstrony pod kątem zwiększania współczynnika konwersji.
8. Podsumowanie i lista wdrożeniowa
- Uczestnicy otrzymają skrypty i materiały szkoleniowe
- Brak informacji