SPORT

dostępne kursy


Deprecated: Korzystanie z Elementor\Scheme_Typography uznawane jest za przestarzałe od wersji 2.8.0! Zamiast tego użyj Elementor\Core\Schemes\Typography. in /www/kreator/szkoleniakreator.pl/wp-includes/functions.php on line 5051

Nabycie wiedzy z zakresu Kalisteniki, Gimnastyka sportowa, Tabaty poznanie sposobów wykorzystywania własnej masy w treningach. Zapobieganie  kontuzjom i uniknięcie przetrenowania się.

Nabycie umiejętność poznawania błędów, barier oraz modelowanie pamięci mięśniowej. Kalistenika to trening z własnym ciężarem ciała w terenie np: Stanie na rękach (podstawy). Stanie na rękach na kółkach (podstawy). Progresja do wagi tyłem i przodem (back front lever). Progresja do wagi w podporze (Planche) + Dodatkowe ćwiczenia siłowe na kółkach i poręczach gimnastycznych,

"Tabata" obok "HIIT" to jeden z najnowocześniejszych systemów treningowych opartych na "interwale". Nie lubisz kręcić cardio na rowerze 60minut? Zamien to na intensywny 12 minutowy trening całego ciała. Ale różnica w tym że robi się to baaardzo powoli. Czyli np. pompki. Ale 10 sekund w dół i 10 sekund do góry. Ale bardzo rozwojowy lub ewentualnie mozna ze sprzętem. Np pompka na jedenej piłce koszykowej. A druga ręka normalnie na ziemi leży. Ale parametry sekund zachowane tak samo 10sek/10sek np.           Uczestnik szkolenia nabędzie wiedzę z zakresu Kalisteniki,Gimnastyki sportowej i Tabaty, pozna sposoby wykorzystywania własnej masy w treningach. Uczestnik będzie wiedział jak zapobiec kontuzjom i uniknąć przetrenowania się .Nabędzie umiejętność poznawania błędów, barier oraz modelowanie pamięci mięśniowej. Uczestnicy szkolenia pogłębią swoją wiedzę oraz uzupełnią ją na temat ćwiczeń siłowych z własną wagą ciała.

ZAPISZ SIĘ NA KURS

Celem jest zdobycie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji niezbędnych  w procesie profesjonalnego przygotowania do treningów i startów w zawodach sportowych, oraz optymalizacji odnowy mięśniowej. Po zakończonym szkoleniu uczestnik zdobędzie umiejętność samokształcenia się i doskonalenia w danym zakresie.          

1. Masaż w sporcie

- Anatomia
- Dietetyka
- Fizjoterapia w sporcie
- Kinesiotaping w sporcie
- Teoretyczne podstawy masażu
- Zagadnienia kliniczne
- Masaż klasyczny
- Masaż relaksacyjny
- Masaż sportowy
- Masaż tkanek głębokich
- Masaż tensegracyjny

2. Odnowa biologiczna w sporcie

- Biomechanika
- Fizjologia
- Teoretyczne podstawy masażu
- Terapia manualna
- Odnowa biologiczna 
- Ortopedia i traumatologia w sporcie
- PNF w sporcie
- Tensegracja tkanek

3. Fitness w gimnastyce

- Prawidłowe proporcje ciała
- Tonus mięśniowy
- Prążkowanie mięśni
- Ćwiczenia"

ZAPISZ SIĘ NA KURS

Nabycie wiedzy z zakresu treningu mięśni grzbietu, nóg i rąk. Zapobieganie  kontuzjom i uniknięcie przetrenowania się. Nabycie wiedzy z zakresu budowy mięśni.

  1. Anatomia mięśni grzbietu
  2. Jak prawidłowo trenować mięsnie grzbietu
  3. Jak często trenować mięśnie grzbietu
  4. Podstawowe ćwiczenia na mięśnie
  5. Podstawowe zasady treningowe o których powinieneś pamiętać
  6. Typowe błędy w treningu grzbietu
  7. Przykładowy plan treningowy
  8. Izolacja pracy nóg w praktyce
  9. Włókna mięśniowe a ćwiczenia na nogi
  10. Stabilność a wykonywanie ćwiczeń nóg
  11. Jak chronić staw kolanowy
  12. Pełen zakres ruchów w treningu nóg
  13. Podstawowe cwiczenia na trening nóg
  14. Budowa bicepsa
  15. Budowa tricepsa
  16. Podstawowe błędy w ćwiczeniach rąk
  17. Podstawowe ćwiczenia na mięśnie rąk

ZAPISZ SIĘ NA KURS

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu intensywnego treningu siłowego. Po zakończonym szkoleniu uczestnik zdobędzie umiejętność samokształcenia się i doskonalenia w danym zakresie.  

1. Czym jest trening cross?

– Geneza
– Definicja
– Organizacja
– Aspekty prawne.                                                

2. Znaczenie treningu cross i jego wpływ na 10 aspektów sprawności człowieka.

– Siła
– Moc
– Wydolność
– Wytrzymałość
– Gibkość
– Szybkość
– Zwinność
– Równowaga
– Koordynacja
– Kontrola.

3. Podział i nazewnictwo ćwiczeń.

–  Gimnastics
– Weightlifting
– Monostructural

4. Charakterystyka treningu cross.

– Konstrukcja treningu.
– Czym jest pojęcie „wod”, benchmark, „hero wod”.
– Zasady programowania treningu.                               

5. Omówienie dziewięciu ruchów funkcjonalnych oraz sposobu ich korekty.

– Air squat, front squat, overhead squat
– Press, push press, push jerk
– Deadlift, sumo deadlift, med ball clean                       

  1. Podstawy treningu z obciążeniem: kettlebell w treningu cross.
  2. Workout 1
  3. Podstawy ćwiczeń gimnastycznych – przykłady skalowania i progresji:
  4. – Push-up, pull-up, kipping pull-up, knees to elbows (KTE), toes to bar (T2B)
  5. Workout 2
  6. Znaczenie i przykłady ćwiczeń metaboliczno-kondycyjnych w treningu cross.

ZAPISZ SIĘ NA KURS

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu breakdance fitness. Po  zakończonym szkoleniu uczestnik zdobędzie umiejętności samokształcenia się i doskonalenia w danym zakresie   

1. Siła rdzenia - Popraw swoją siłę rdzenia dzięki tradycyjnym ćwiczeniom ruchowym, takim jak pompki ciśnieniowe, lub za pomocą treningu siłowego lub ciężarków.                                   

2. Wytrzymałość górnej części ciała - Mnóstwo sprzętu do treningu siłowego skupia się na mięśniach ramion i górnej części pleców, ważnych obszarach, które wzmacniają breakdance

3. Elastyczność -  Wybierz odcinki, które działają na główne grupy mięśni i wszystkie mięśnie, których używasz podczas regularnego treningu. Unikaj wszelkich odbijających się odcinków, które mogą uszkodzić mięśnie lub ścięgna.                                                                       

4. Saldo - Poprawienie równowagi i koordynacji pomaga również w wykonywaniu ruchów breakdance.

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu breakdance fitness. Nabędzie wiedzę na temat siły rdzenia, wytrzymałości górnej części ciała jak i elastyczności mięśni. Po  zakończonym szkoleniu uczestnik zdobędzie umiejętności samokształcenia się i doskonalenia w danym zakresie

ZAPISZ SIĘ NA KURS