SPRZEDAŻ W SOCIAL MEDIACH
- Cel szkolenia
Szkolenie przygotowuje do analizowania i monitoringu działań marketingowych na platformach skierowanych na e-sprzedaż i połączeń platform social media ze sklepem. Uczestnicy szkolenia są przygotowani do wykorzystywania celów oraz grup docelowych kampanii marketingowych.
Trener: Paweł Sędziak
W Branży zawodowej pracuje od 2011 roku:
– Referent ds. MarketinguReferent ds. Marketingu w KPK Sp. z o.o.
– Specjalista ds. Reklamy i PromocjiSpecjalista ds. Reklamy i Promocji w Cosinus Sp. z o.o.
– Account ExecutiveAccount Executive w Media Impact Polska
– CMOCMO w ExChord S.A
Aktualnie prowadzi:
– doradztwo w zakresie zaawansowanych kampanii marketingu internetowego,
– szkolenia z marketingu internetowego,
– prowadzenie stron firmowych w mediach społecznościowych
– szkolenia z działań na Facebook, Instagram i LinkedIn
– analiza i optymalizacja kampanii reklamowych
– pośrednictwo w zakupie mediów- doradztwo w zakresie zaawansowanych kampanii marketingu internetowego, – szkolenia z marketingu internetowego, – prowadzenie stron firmowych w mediach społecznościowych – szkolenia z działań na Facebook, Instagram i LinkedIn – analiza i optymalizacja kampanii reklamowych – pośrednictwo w zakupie mediów.
Grupa docelowa
Firmy i osoby, które chcą zarabiać wiecej
Adres realizacji usługi
ul. Roosevelta 1 lok 8 19-300 Ełk woj. warmińsko-mazurskie
Cele edukacyjne
Kompleksowa nauka o danych dla lepszego podejmowania decyzji.
Kontakt
email: [email protected]
tel: (+48) 797 747 077
tel: (+48) 509 652 643