Organizacja sprzedaży i promocji w warunkach...

Do czego przygotowuje szkolenie?
To naturalna koloryzacja brwi. Zabieg łączy w sobie koloryzację z pielęgnacją. Zabieg henny pudrowej pozwala również wypełnić ubytki w miejscach, w których brwi są rzadkie. Zaletą henny pudrowej jest to, że daje bardzo naturalny efekt. Pudrowa henna jest widoczna na skórze do 14 dni, natomiast na włoskach do 6 tygodni. Każda skóra jest inna, więc należy wziąć pod uwagę, że u jednych osób efekt może się utrzymać dłużej, u innych krócej – powyższe dane są uśrednione.
Zabieg jest alternatywą dla klientek, które nie zdecydowały się jeszcze na makijaż permanentny brwi, albo mają już wykonany kilka lat temu i jest wyblaknięty, lub mają widoczne jasne włoski.
Uczestnik szkolenia:

Tworzy plany sprzedaży i promocji z uwzględnieniem warunków pandemii, stosuje zasady organizacji targów i negocjacji handlowych uwzględniając takie ograniczenia jak: dystans społeczny, środki ochrony higienicznej, procedury antypandemiczne w punktach sprzedaży, ocenić wpływ pandemii na zachowania konsumentów i zdefiniować nową strategię promocji marki i pozyskiwania klientów.

3000 zł

cena szkolenia

Szkolenie odbędzie się za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

MOŻLIWOŚĆ DOFINANSOWANIA

BUR

Grupa docelowa

Kierownicy i pracownicy działów marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, przedstawiciele handlowi, pracownicy zajmujący się merchandisingiem, pracownicy sektora żywności

Adres realizacji usługi

ul. Grunwaldzka 39
19-300 Ełk
woj. warmińsko-mazurskie

Cele edukacyjne

Szkolenie przygotowuje do prowadzenia sprzedaży i akcji promocyjnych w warunkach zagrożenia epidemicznego zgodnie z rekomendacją sektorowej rady ds. kompetencji - sektor żywności wysokiej jakości

Kontakt

Dorota Racis
email: [email protected]
tel: (+48) 604 249 565

Dodatkowe informacje

Znajdziesz tu więcej informacji na temat tego szkolenia

Informacje o usłudze
Sposób dofinansowania
Wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Minimalna liczba uczestników
1
Maksymalna liczba uczestników
20
Liczba godzin usługi
18
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) – w zakresie usług szkoleniowych
Ramowy program usługi
  • Brak informacji
Efekty uczenia się
Uczestnik szkolenia: Tworzy plany sprzedaży i promocji z uwzględnieniem warunków pandemii, stosuje zasady organizacji targów i negocjacji handlowych uwzględniając takie ograniczenia jak: dystans społeczny, środki ochrony higienicznej, procedury antypandemiczne w punktach sprzedaży, ocenić wpływ pandemii na zachowania konsumentów i zdefiniować nową strategię promocji marki i pozyskiwania klientów.
Informacje o materiałach
  • Brak informacji
Prowadzący zajęć
Brak informacji

Zapisz się na szkolenie