Profesjonalne zarządzanie zespołem - szkolenie
- Do czego przygotowuje szkolenie?
- Szkolenie przygotowuje do samodzielnego zarządzania zespołem pracowników poprzez budowanie i uporządkowanie wiedzy z zakresu ważnych obszarów zarządzania oraz szereg narzędzi przydatnych w praktyce: w sytuacjach konfliktowych, w czasie zmian, negocjacji czy w trakcie wystąpień publicznych.
Uczestnik szkolenia:
- Buduje autorytetu lidera zespołu
- Umiejętnie wykorzystuje techniki motywowania
- Zwiększa zaangażowanie pracowników
- Stosuje metody sprawnego delegowania zadań
- Podnosi efektywność pracy i skuteczność zespołu
- Wykorzystuje prawidłowo techniki wywierania wpływu i komunikacji w zespole
3800 zł
cena szkolenia
Szkolenie odbędzie się za:
MOŻLIWOŚĆ DOFINANSOWANIA
Grupa docelowa
Zajęcia adresowane do pracowników przedsiębiorstw pełniących funkcje kierownicze lub przygotowujących się do objęcia funkcji kierowniczych.
Adres realizacji usługi
ul. Żurawia 71A
15-540 Białystok
woj. podlaskie
Cele edukacyjne
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego zarządzania zespołem pracowników poprzez budowanie i uporządkowanie wiedzy z zakresu ważnych obszarów zarządzania oraz szereg narzędzi przydatnych w praktyce: w sytuacjach konfliktowych, w czasie zmian, negocjacji czy w trakcie wystąpień publicznych.
Kontakt
Dorota Racis
email: [email protected]
tel: (+48) 604 249 565
Dodatkowe informacje
Znajdziesz tu więcej informacji na temat tego szkolenia
- Sposób dofinansowania
- Wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
- Minimalna liczba uczestników
- 2
- Maksymalna liczba uczestników
- 12
- Liczba godzin usługi
- 16
- Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi
- Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) – w zakresie usług szkoleniowych
I Planowanie jako podstawa efektywnego działania
- Zdefiniowanie i rozgraniczenie celów zawodowych i prywatnych.
- Odróżnienie „chcę” od „potrzebuję” – urealnienie problemów i zakresu działań.
- Jak formułować skuteczne cele i sprawnie organizować zadania? – metoda SMART
- Priorytety, czyli wartości wspierające efektywne działanie.
- Przywództwo sytuacyjne wg Kena Blancharda.
- Charakterystyka stylów przywództwa i ich różnice
- Diagnozowanie kompetencji przywódczych
- Etapy rozwoju pracownika
- Dopasowanie stylu przywództwa do pracownika: Menedżer wydający bezpośrednie polecenia; menedżer jako trener; menedżer jako coach; menedżer jako mentor
II. Organizowanie
- Jak skutecznie delegować zadania, by zbudować zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności? – pięć kroków skutecznego delegowania
- Jak najlepiej wykorzystać indywidualne kompetencje pracowników przy delegowaniu zadań?
- Dostosowanie stylu delegowania do indywidualnych potrzeb i możliwości pracownika
- Udzielanie wsparcia pracownikom otrzymującym nowe zadania
III. Motywowanie
- Co motywuje ludzi: odkrywanie indywidualnych motywatorów i identyfikowanie potrzeb pracowników – zespołowa gra wprowadzająca
- Motywacja zewnętrzna – czym jest i jak ja stosować – ćwiczenie case study
- Czym jest motywacja wewnętrzna i na czym polega? – ćwiczenie case study
- Zastosowanie „Kotwic karier zawodowych” w motywowaniu podwładnych – Automotywacja – kotwice Edgara Scheina
- Dostrzeganie potencjału: identyfikacja mocnych stron pracowników
- Możliwość rozwoju jako motywator: definiowanie ścieżek kariery i przydzielanie zadań rozwojowych
- Wzmacnianie postawy motywującego lidera
IV. Kontrolowanie i egzekwowanie zadań
- Kontrola wykonania zadania – rodzaje kontroli i konteksty jej efektywności.
- Rodzaje rozmów wzmacniających organizację pracy i kontrolę – rozmowa chwaląca, monitorująca, dyscyplinująca, egzekwująca.
- Udzielanie informacji zwrotnej – model FUKO
V. Asertywność menadżera
- Asertywność- wprowadzenie i podstawy
- Autodiagnoza i strategie wiodące zachowań ludzkich
- Fundamenty asertywności: wartości, postawa i przekonania, komunikacja
- Asertywność w relacjach interpersonalnych
- Asertywne prawa menedżera
- Praktyczny trening asertywnej komunikacji
- Asertywne odmawianie w praktyce
- Asertywne wyrażanie trudnych emocji
- Asertywne przyjmowanie krytyki
Uczestnik szkolenia:
- Buduje autorytetu lidera zespołu
- Umiejętnie wykorzystuje techniki motywowania
- Zwiększa zaangażowanie pracowników
- Stosuje metody sprawnego delegowania zadań
- Podnosi efektywność pracy i skuteczność zespołu
- Wykorzystuje prawidłowo techniki wywierania wpływu i komunikacji w zespole
- Tworzy kulturę organizacyjną dbającą o rozwój pracowników
- Kreuje standardy pracy kierowników i managerów
- Stale podnosi własne kompetencje w zakresie kierowania zespołem
- Prawidłowo reaguje na trudne sytuacje i konflikty
- Tworzy partnerskie relacje w zespole
- Prezentacje
- Karty ćwiczeń
- Karty pracy
- Brak informacji