Skuteczna rozmowa i sprzedaż przez telefon
- Do czego przygotowuje szkolenie?
- Szkolenie przygotowuje do skutecznego pozyskiwania, utrzymania i budowania długofalowych relacji z klientami drogą telefoniczną, a także utrzymania sprzedaży w kryzysie.
- Uczestnik szkolenia
Prawidłowo przygotowuje się do rozmowy z Klientem zgodnie z zasadami doradczej sprzedaży telefonicznej. Profesjonalnie stosuje proces prowadzenia klienta w trakcie rozmowy sprzedażowej oraz metodologię badania potrzeb klientów przez telefon. Prawidłowo przedstawia prezentację sprzedażową w trakcie rozmowy telefonicznej, rozpoznaje momenty gotowości klienta do zakupu i trafnie na nie reaguje. W pracy wykorzystuje techniki sprzedaży i nowoczesne metodologie sprzedaży oraz tworzy idealny proces sprzedaży w trakcie rozmowy telefonicznej.
2200 zł
cena szkolenia
Szkolenie odbędzie się za:
MOŻLIWOŚĆ DOFINANSOWANIA
Grupa docelowa
Szkolenie dedykowane jest w dla handlowców, sprzedawców telefonicznych, KAM'ów, managerów sprzedaży, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, freelancerów chcących aktywnie pozyskiwać nowych klientów oraz pozostałych osób pragnących udoskonalić swój obecny proces sprzedaży telefonicznej.
Adres realizacji usługi
ul. Żurawia 71A
15-540 Białystok
woj. warmińsko-mazurskie
Cele edukacyjne
Szkolenie przygotowuje do skutecznego pozyskiwania, utrzymania i budowania długofalowych relacji z klientami drogą telefoniczną, a także utrzymania sprzedaży w kryzysie.
Kontakt
Dorota Racis
email: [email protected]
tel: (+48) 604 249 565
Dodatkowe informacje
Znajdziesz tu więcej informacji na temat tego szkolenia
- Sposób dofinansowania
- Wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
- Minimalna liczba uczestników
- 2
- Maksymalna liczba uczestników
- 12
- Liczba godzin usługi
- 9
- Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi
- Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) – w zakresie usług szkoleniowych
- Czynniki wpływające na skuteczność sprzedaży przez telefon – motywacje, postawy, kompetencje
- Nawiązanie i budowanie relacji z klientem
- Elementy komunikacji werbalnej
- Akcentowanie, intonacja i tembr głosu
- Jak mówić, aby nas rozumiano
- Słowa – klucze i słowa – pułapki
- Umiejętne odpowiadanie na pytania
- Aktywne słuchanie – wybrane techniki
- Język branżowy i komunikacja nawykowa
- Badanie potrzeb
- Wzbudzanie zainteresowania klienta poprzez zadawanie pytań odnoszących się do potrzeb i je wywołujących
- Zadawanie pytań sugerujących kierujących uwagę klienta na rozwiązania
- Wywoływanie chęci zakupu w oparciu o presupozycję czasu
- Proponowanie i prezentacja rozwiązań metodą PCK
- Zasady i modele sprzedaży w formule cross – sellingu i up – sellingu
- Oddalanie zastrzeżeń i finalizowanie sprzedaży
- Prezentacja szkoleniowa,
- skrypt szkoleniowy,
- materiały szkoleniowe,
- Brak informacji