Skuteczna rozmowa i sprzedaż przez telefon

Do czego przygotowuje szkolenie?
Szkolenie przygotowuje do skutecznego pozyskiwania, utrzymania i budowania długofalowych relacji z klientami drogą telefoniczną, a także utrzymania sprzedaży w kryzysie.
Uczestnik szkolenia

Prawidłowo przygotowuje się do rozmowy z Klientem zgodnie z zasadami doradczej sprzedaży telefonicznej. Profesjonalnie stosuje proces prowadzenia klienta w trakcie rozmowy sprzedażowej oraz metodologię badania potrzeb klientów przez telefon. Prawidłowo przedstawia prezentację sprzedażową w trakcie rozmowy telefonicznej, rozpoznaje momenty gotowości klienta do zakupu i trafnie na nie reaguje. W pracy wykorzystuje techniki sprzedaży i nowoczesne metodologie sprzedaży oraz tworzy idealny proces sprzedaży w trakcie rozmowy telefonicznej. 

2200 zł

cena szkolenia

Szkolenie odbędzie się za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

MOŻLIWOŚĆ DOFINANSOWANIA

BUR

Grupa docelowa

Szkolenie dedykowane jest w dla handlowców, sprzedawców telefonicznych, KAM'ów, managerów sprzedaży, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, freelancerów chcących aktywnie pozyskiwać nowych klientów oraz pozostałych osób pragnących udoskonalić swój obecny proces sprzedaży telefonicznej.

Adres realizacji usługi

ul. Żurawia 71A
15-540 Białystok
woj. warmińsko-mazurskie

Cele edukacyjne

Szkolenie przygotowuje do skutecznego pozyskiwania, utrzymania i budowania długofalowych relacji z klientami drogą telefoniczną, a także utrzymania sprzedaży w kryzysie.

Kontakt

Dorota Racis
email: [email protected]
tel: (+48) 604 249 565

Dodatkowe informacje

Znajdziesz tu więcej informacji na temat tego szkolenia

Informacje o usłudze
Sposób dofinansowania
Wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Minimalna liczba uczestników
2
Maksymalna liczba uczestników
12
Liczba godzin usługi
9
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) – w zakresie usług szkoleniowych
Ramowy program usługi
  1. Czynniki wpływające na skuteczność sprzedaży przez telefon – motywacje, postawy, kompetencje
      • Nawiązanie i budowanie relacji z klientem
      • Elementy komunikacji werbalnej
      • Akcentowanie, intonacja i tembr głosu
      • Jak mówić, aby nas rozumiano
      • Słowa – klucze i słowa – pułapki
      • Umiejętne odpowiadanie na pytania
      • Aktywne słuchanie – wybrane techniki
      • Język branżowy i komunikacja nawykowa
    1. Badanie potrzeb
      • Wzbudzanie zainteresowania klienta poprzez zadawanie pytań odnoszących się do potrzeb i je wywołujących
      • Zadawanie pytań sugerujących kierujących uwagę klienta na rozwiązania
      • Wywoływanie chęci zakupu w oparciu o presupozycję czasu
      • Proponowanie i prezentacja rozwiązań metodą PCK
      • Zasady i modele sprzedaży w formule cross – sellingu i up – sellingu
    2. Oddalanie zastrzeżeń i finalizowanie sprzedaży
Efekty uczenia się
Uczestnik szkolenia prawidłowo przygotowuje się do rozmowy z Klientem zgodnie z zasadami doradczej sprzedaży telefonicznej. Profesjonalnie stosuje proces prowadzenia klienta w trakcie rozmowy sprzedażowej oraz metodologię badania potrzeb klientów przez telefon. Prawidłowo przedstawia prezentację sprzedażową w trakcie rozmowy telefonicznej, rozpoznaje momenty gotowości klienta do zakupu i trafnie na nie reaguje. W pracy wykorzystuje techniki sprzedaży i nowoczesne metodologie sprzedaży oraz tworzy idealny proces sprzedaży w trakcie rozmowy telefonicznej. Broni ceny, bez konieczności rozdawania rabatów. Buduje doradczy wizerunek, aby być dla swoich klientów partnerem w biznesie i tworzy długofalowe relacje. Konstruuje ciekawe maile do klientów, zwiększając tym samym ilość ich odczytywania. Sprawnie stosuje upselling i crosselling. Charakteryzuje się partnerską postawą względem klientów. Działa w sposób etyczny, dbając o relacje z klientem. Korzysta z rekomendacji. Proaktywnie poszukuje nowych klientów w kryzysie. Eliminuje dylematy i wprowadza nowe rozwiązania w codziennej pracy.
Informacje o materiałach
  • Prezentacja szkoleniowa,
  • skrypt szkoleniowy,
  • materiały szkoleniowe,
Prowadzący zajęć
Brak informacji

Zapisz się na szkolenie