Storytelling - opowiadanie historii w sprzedaży...

Do czego przygotowuje szkolenie?
Szkolenie przygotowuje do tworzenia inspirujących historii jako są elementu składowego skutecznej sprzedaży i do budowania więzi i lojalności z obecnymi i potencjalnymi klientami.
Jakie umiejętności zdobędzie uczestnik szkolenia?

Uczestnik szkolenia skutecznie i swobodnie posługuje się storytellingiem w rozmowie handlowej i stosuje go na każdym etapie sprzedaży. Przedstawia wpływ i korzyści płynące ze storytellingu w rozmowie handlowej, wykorzystuje jego psychologiczne aspekty oddziaływania na wyobraźnię klienta, dzięki czemu wpływa na emocje i rozwiewa wątpliwości klienta. 

3600 zł

cena szkolenia

Szkolenie odbędzie się za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

MOŻLIWOŚĆ DOFINANSOWANIA

BUR

Grupa docelowa

Osoby, które mają bezpośredni kontakt z klientem i/lub zajmują się obsługą klienta biznesowego i indywidualnego; osoby na stanowiskach sprzedawcy, handlowca, właścicieli firm oferujących usługi lub produkty oraz osoby, które chcą pozyskać klientów do współpracy.

Adres realizacji usługi

ul. Aleja Warszawska 39
10-081 Olsztyn
woj. warmińsko-mazurskie

Cele edukacyjny

Szkolenie przygotowuje do tworzenia inspirujących historii jako są elementu składowego skutecznej sprzedaży i do budowania więzi i lojalności z obecnymi i potencjalnymi klientami.

Kontakt

Dorota Racis
email: [email protected]
tel: (+48) 604 249 565

Dodatkowe informacje

Znajdziesz tu więcej informacji na temat tego szkolenia

Informacje o usłudze
Sposób dofinansowania
Wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Minimalna liczba uczestników
4
Maksymalna liczba uczestników
16
Liczba godzin usługi
16
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) – w zakresie usług szkoleniowych
Ramowy program usługi

I. Rozpoczęcie szkolenia:

  1. przywitanie uczestników szkolenia, wzajemne poznanie się,
  2. przedstawienie agendy i celów szkolenia,
  3. ustalenie zasad współpracy oraz zebranie oczekiwań uczestników.

II. Opowiadanie historii – zarządzanie uwagą i oddziaływanie na emocje:

  1. psychologiczna koncepcja wpływania na zachowania klienta, o Analizie Transakcyjnej E.Berne’a w odniesieniu do procesu sprzedaży,
  2. myślenie, a zachowanie: o neurobiologicznych aspektach podejmowania decyzji w procesie zakupowym,
  3. człowiek istota społeczna – uwarunkowania społeczne sprzyjające działaniu historii i ich rola w procesie sprzedaży.

III. Storytelling sprzedażowy – budowanie wizji zakupowej:

  1. model, rodzaje i rola storytellingu – kiedy i komu służy storytelling w procesie sprzedaży i procesie zakupowym,
  2. fakty i mity – zasady budowania angażujących historii w sprzedaży,
  3. bohater w podróży – współtworzenie wizji zakupowej klienta w praktyce,
  4. dlaczego storytelling nie działa, czyli najczęstsze błędy podczas tworzenia i opowiadania historii sprzedażowych.

IV. Jeśli nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o…:

  1. najczęstsze obiekcje klienta, a storytelling,
  2. co się kryje po drugiej stronie tęczy, czyli o intencjach i interesie klienta,
  3. w odpowiedzi na wątpliwości klienta… budowanie pozycji doradcy biznesowego.

V. Spełnianie oczekiwań klientów, czyli budowanie fundamentu pod storytelling:

  1. podstawowe informacje o kliencie potrzebne do tworzenia inspirujących historii sprzedażowych – opracowanie niezbędnych pytań,
  2. wykorzystanie emocji w sprzedaży, czyli jak pokazać klientowi konsekwencje.

VI. W drodze po sprzedażowego Oscara…:

  1. tworzenie własnej unikatowej, inspirującej historii sprzedażowej.

VII. Podsumowanie:

    1. runda końcowa – pytania, refleksje, mój pierwszy krok,
    2. ankieta poszkoleniowa,
    3. rozdanie certyfikatów.
Efekty uczenia się
Uczestnik szkolenia skutecznie i swobodnie posługuje się storytellingiem w rozmowie handlowej i stosuje go na każdym etapie sprzedaży. Przedstawia wpływ i korzyści płynące ze storytellingu w rozmowie handlowej, wykorzystuje jego psychologiczne aspekty oddziaływania na wyobraźnię klienta, dzięki czemu wpływa na emocje i rozwiewa wątpliwości klienta. Charakteryzuje proces budowania autentycznego przekazu i zasady storytellingu. Tworzy inspirujące historie sprzedażowe. Zyskuje zaufanie klienta i osiąga efekt synergii  w procesie sprzedaży. Wizualizuje i dopasowuje do sytuacji klienta konsekwencje związane z zaniechaniem kupna, a jednocześnie wartościuje te związane z zakupem. Wykorzystuje komunikację niewerbalną w celu wzbogacenia atrakcyjności opowieści. Skutecznie nawiązuje trwałe i lojalne relacje z klientami. Planuje dalsze samodoskonalenia się i poszerzanie kompetencji w zakresie storytellingu oraz rozstrzygania dylematów podczas wykonywania obowiązków zawodowych.
Informacje o materiałach
  • Prezentacje
  • karty ćwiczeń
Prowadzący zajęć
Brak informacji

Zapisz się na szkolenie